torsdag 2 september 2010

Hem ljuva hem......

En sådan dag jag har haft....men jag hinner med mer ännu :)

Imorse blev det spring....för att hinna föra 2 barn till skola o dagis före jag skulle till min egna skola.

Hunden ska ut på morgonen....ungarna äta frukost......duscha, tandtvätt o herregud påklädning o frukost.....det var en ända villervalla ;)

Men jag kom iväg till skolan....satt i timmar o lyssna på lärarna som berättade om ungdomspsykologi och special pedagogik.

Gäsp!!!!!! Gäsp!!!!!!

Sedan var det dags att hämta hem lillisen från dagis.....middagen sku göras....jag behövde äta lite....stående...hmmm....hmmmm..... :(

Ja o sen var det dags för Rebeccas föräldramöte o som droppen i bägaren sku jag på NoRas styrelsemöte genast efteråt.

Jag är levande.....jag är hel.....jag är hungrig....jag är trött.....jag är i behov av en dusch....IGEN!!!!

Men tyvärr ska hunden ut....tvätten hängas upp o borde få nåt i magen nu när ungarna ätit sitt kvällsmål o så borde jag ju diska men fan det får nog bli till imorgon....för den här mamman tänker nu ta en liten paus med en cigarett i handen o njuta av höstvindarna på balkongen i mörkret o i tytnaden.

Nu måste jag ladda mina batterier till en lång dag imorgon igen!

Natt natt....o kramar från mej <3

Några sista ord.....från Elvis Presley

Love me tender,
Love me sweet,
Never let me go.
You have made my life complete,
And I love you so.

Love me tender,
Love me true,
All my dreams fulfilled.
For my darlin I love you,
And I always will.

Love me tender,
Love me long,
Take me to your heart.
For it's there that I belong,
And well never part.

Love me tender,
Love me dear,
Tell me you are mine.
Ill be yours through all the years,
Till the end of time.

(when at last my dreams come true
Darling this I know
Happiness will follow you
Everywhere you go).


Inga kommentarer: