torsdag 11 juli 2013

Tidig väckning!

Sitter här efter några timmars sömn och ser på solen som kommer sakta men säkert upp i Nordsjö.

Foten har blivit överansträngd och värker så natten har gått till att byta ställning tills jag gav upp och kom ut på balkongen lite före kl. 5 imorse.

Nu sitter jag här och undrar...Vad nu då?

Alla andra sover än och vaknar först om många timmar. Yngsta är övernatten hos en kompis och han kommer hem om några timmar.

Jag har tråkigt men kan inte ta en värkmedicin än för jag tog en inatt :(

Usch vilken dag jag har på kommande. Jag är säkert dödstrött är alla andra är pigga och glada på dagen :/

Jag gjorde en stor tabbe igår! Jag ville prova att köra bil. Min fot tyckte inte om ideen. Jag börjar bara bli trött på sitta hemma och inte ha något att göra men foten gav igen genom att värka konstant från igår kväll och igenom hela natten :(

Kan nu inte några ledband i en fot bli bra lite snabbare?? Jag undrar bara??

Nå nu går jag iväg med mina hääääärliga (läs hemska) kryckor och kokar lite kaffe åt mej och kanske någon smörgås för jag är hungrig.

Over and out från Nordsjö :)

Inga kommentarer: