torsdag 7 november 2013

The challenge!!

Snart är det en vecka sedan jag fick ett textmeddelande där det stod att jag betydde mycket för min kompis och att hon ger mej en challenge att göra med henne. 
Vi var faktiskt från början tre stycken som sku gå med men min wifey hann inte riktigt med och sedan glömdes det bort så nu är det jag som dricker vatten och bor på toaletten dagligen. Hoppas du D också gör det !!!

Imorgon på fredagen är det en vecka sedan vi började!! Då är det dags för nytt foto. Inte ser jag några förändringar alls men vad vet jag. Så mycket som jag springer och kissar på toaletten borde det ju tömma bort något från min kropp eller hur?

Alltså The Challenge går ut på att jag ska dricka 3 liter vatten per dag utöver allt annat jag dricker och äter. Detta ska jag göra i en månad. Efter detta ska min hy bli bättre och några cent från midjan ska vara försvunna.

Såtre veckor kvar kära vänner av denna challenge än.....to be continued ;)

Inga kommentarer: