tisdag 18 mars 2014

Vi räknar dagar!

Den 20.3 blir mitt yngsta 8 år. I år verkar det vara en viktig sak. Vi räknar dagar varje dag. Han håller koll på situationen :)

Igår när hans feber äntligen falna så kunde jag skicka inbjudningarna per textmeddelande till släkt o vänner.

Vuxna kalas som han kallar det går av stapeln den 22.3. I år hålls det i klubbrummet på gården. Så jag städar o tvättar kläder än idag och imorgon men från torsdagen ska det inhandlas ingredienser o på fredagen ska jag tillreda smörgåstårta bottnen och gräddtårta bottnet. På lördagen dekorerar jag sedan :)

Det bli en hel del hemgjort i år. Blir billigare så.

Jag ska även fixa dippi till grönsakerna o nytt för i år blir slickepinnarna av mockarutor. Ska bli intressant att se om de fungerar o vad gästerna gillar dem.

Nej nu o få lite friskluft o sen fortsätta med tvätten.

Ha en skön dag gott folk!

Inga kommentarer: