söndag 6 september 2015

Min födelsedag

Idag var det min födelsedag. Första födelsedagen utan kaka. Känns konstigt!

Av min dotter fick jag en bok och av männen i huset en blombukett. Av min wifey fick jag ett presentkort till Stadium.

På facebook kom det över 100 stycken gratulationer men annars har min dag varit som en normal söndag.

Jag har kokat korvsoppa idag och även en tex mex gryta. Jag har tvättat kläder och haft på flere diskmaskiner.

Jag blev 43 år men det känns inte som så. Nå åtminstone får jag ha en födelsedags fest hos min granne den 19.9 på min mammas födelsedag. Hoppas det ska bli en lyckad fest.

Till festen måste jag fixa lite sallader och kanske någon paj. En bål är väl ett måste eller hur men mera hinner jag inte med för jag ska samma dag vara servitris på en kollegas barns konfirmationsfest.

Så i väntan på den dagen sväljer jag några gånger och tänker på hur bra jag har det med hem och jobb och barn.

After all this was just a birthday of many!

Inga kommentarer: