lördag 17 september 2016

Denna vecka i ett nötskal

Måndagen började med en jävlig magsjuka som höll i sej i mer än 24h. Måndag o Tisdag sjukledig men sedan började veckan ordentligt!!

Jobb...jobb...jobb och jobb!!

Möten på möten på möten.

Fredagen utvecklingsdag på jobbet och gårdsjippo på gården. Jag hör till boendekommitt'en så jag måste vara med om jippot o sälja korv o drycker.

Idag på jobb och städa daghemmets akvarie vilket tog 2h.

Mitt följande steg var ju inte det smartaste. Matbutiken!! OMG!!! Måste alla tänka som jag tillika? Måste vi alla gå till en matbutik på samma tid??

Nå idag fungera det så. Jag o alla andra hundratals människor beslutade att åka på matuppköp till samma butik sent på kvällen. Inget roligt alls!!

Jag är så otroligt överlycklig för att jag börjat beställ Sannan Ruokakassi hem varje vecka för jag vill inte tryckas i en butik mer än en gång per vecka längre.

Nu har jag resten av kvällen suttit och njutit av Djungelboken filmen med min yngsta son.

Over and out för vår del!

Inga kommentarer: