onsdag 15 februari 2017

Vändag - Valentines day 2017

I vår familj är det aldrig en lugn stund. Dygnets timmar räcker inte till och det händer hela tiden något hos oss.

Igår började dagen helt bra med några hemska hostattacker åt mej men sedan gick arbetsdagen helt bra tills lunchdags.

Jonathan blev skuffad och föll på aktern under rasten i skolan. Detta var samma sorts olycka som han var med om för 2 veckor sedan.

Även denna gång fick jag lämna jobbet och åka till akuten med honom. Denna gång gick inte allt lika snabbt och bra som förra resan. Vi hamnade till barnkliniken på röntgen och ordentlig kontroll.

Svanskotan är inte bruten men han är blåslagen och kan inte sitta. Han haltar när han går och får äta en cocktail på burana 400mg och panadol 500mg 3 gånger i dygnet.

Han sover en hel del och kan än inte sitta.

Efter hela detta programmet med sonen var det sedan inbokad tid med dottern som skulle skötas. Inhandlandet av allt som hon behöver till gamlas dansen kommande fredag.

SKOR!!!! Va fan??? Hur svårt kan det vara att hitta rätt sorts skor till att dansa med??? Jävligt svårt kan jag lova.

Nå vi hittade äntligen skor i den dyraste butiken som finns i Itis och sedan var jag död och hungrig så vi firade på Pancho villa med mat.

Där fick vi vänta sisådär 45min!!! på att få vår mat. Vid det laget var jag så förbannat hungrig och trött så jag slängde i mej halva portionen och tryckte efter för att få lite till i mej och sedan till matbutiken och hem.

Det fanns inga krafter kvar i mej och plånboken var tommare än tom när vi kom hem.

Så kan man också fira en vändag!!

Inga kommentarer: