måndag 12 april 2010

Livet ler bakom molnen igen.....



Efter läxor, flunssor o påskfirande kom det en härlig nyhet!!!!
Min syster Pamela födde en liten söt son den 9.4.2010 kl. 10.44 på Ekenäs BB. Han kom ut genom kejsarsnitt såsom hans äldre syster Jonna gjorde för 4 år sedan.

Han är så söt och doftar så gott <3 <3 <3

Min syster mår bra och hon väntar på att få komma hem till vardagen igen.

Storasyster Jonna är så nöjd och glad över att de har fått en bebis. Hon är så duktig stora syster.

Nu andra grejer.....min kära hund Rex har äntligen fått träffa min pappa efter 4 långa veckor...han grät och gnydde i ett och visste inte hur han skulle vara....guuuud va en hund kan sakna en människa....helt otroligt. Han övergav inte min pappas sida för en minut före avfärden tillbaka till Helsingfors och då ville han bara snurra runt bilen hela tiden och vägrade att hoppa in och ta sin plats. Men han är ju min hund så det är liksom ett måste att vara envis då ju :)

Våren kommer sakta men säkert runt knuten....våren behöver bara lite mera tid i år än tidigare år ;) Snön smälter och fåglarna kvittrar...vi har haft en mycket bra vinter för en gångs skull men nu önskar jag att vi skulle få sommaren och få njuta av solsken ordentligt också.

Många härliga soliga dagar önskar jag er alla....nu ska jag lägga mej i sängen och titta på Superman returns filmen! Natt natt!!!!

Inga kommentarer: