söndag 17 oktober 2010

Mycket har hänt!!!!




Det är en lång tid nu igen sedan jag bloggade. :(

Tiden har runnit iväg o 3 veckor har flygit iväg med en super fart. Men nu är jag här igen! Hej på er alla!

Jag reste till Gran Canaria och träffade min gamla goda vän Miku den 29.9.2010. Vi bodde på Tres Vidas i Bahia Feliz.

Det var varmt o skönt!!! <3 Jag älskade platsen (förutom några futtiga kackerlackor som ville besöka oss) o hade kunnat stanna där mycket längre än jag gjorde.

Jag tackar med hela mitt hjärta Miku för att vi fick komma på besök. Det var underbart att kunna prata med henne igen efter så många år....face-to-face. :)

Det ända som var tråkigt var att inte kunna säga hejdå till henne på avfärdsdagen personligt men vi fick ju ett hejdå per telefon istället. JahZara var hungrig o den gull ungen går före mitt avsked anytime.....hon e bara så otroligt söt <3

Nu lever jag vidare med goda minnen o hopp om att få träffa Miku o hennes familj snart igen....men tills dess måste jag lära mej lite mera spanska så att jaag kan prata med Feli också ;)

Många kramar till Arinaga och hoppas vi får ses snart igen!

Inga kommentarer: