söndag 31 oktober 2010

Resedagen är..........IDAG!!!!

Jaha....de e idag de gäller då!!!!

Idag kl. 16 ska jag stå på olympiaterminalen med alla mina stud.kaverin o sen bär det av till sverige till Stockholmsmässan och Skolforum och där ska jag tillbringa måndag och tisdag.

Hoppas det ger mej en hel del för det blir att sitta still på olika seminarier varje dag och det är jag int så bra på. Hatar att sitta still :(

Sen ska jag o köpa hjärnceller och penicillin mjukisdjur till min arbetskollega.

Kanske jag borde köpa åt mej några egna hjärnceller oxå med tanke på att mina äldre barn har tappat sina ibland ;)

Nu blir det korvsoppa med plättar och före jag åker ska jag koka ihop en kycklingpasta så att ungarna int blir hungriga genast.

Vad det ska kännas underligt att inte sova i eget hem eller att inte ha egna barnen runt sej varje dag så som jag är van med. Inget bråkas o skrikas o gråtas. Uuuuuuuh!

Att vara ensam r inte nåt jag är så van med inte....men ska försöka njuta av det så gott jag kan :)

Ha det bra.....vi ses på onsdag igen!

Inga kommentarer: