söndag 19 juni 2011

Helgen som varit!

Jag har haft barnens kusiner hos mej iigen men denna gång endast 1 natt ;)

Igår på lördag var jag ner till moster min och grillade med bror min o hans flickvän. Rex njöt för fullt när han fick springa så hårt han kunde och vada i vattnet och lugna ner sej lite. Han trivs så otroligt på landet. :)

Snart har vi den här helgen över och en ny arbetsvecka på kommandet men den är ju kort fast jag har öppnan turen :/

Min kära syster åkte med sin familj till Mallorca igår och kom till Vanda flygfält till kl. 13 ungefär. Hon fick sitta där till kl. 21.40 före flyget förde dem på semester. Helt otroligt och det var ju Finnmatkas resa. Hur kan det gå på det sättet att en familj med små barn ska sitta på terminalen och vänta i timmar och timmar?

Nå nu är dom i alla fall på sin semester i värmen. Äntligen!!!!

Nu ska jag ta Rex på en liten kort länk och sedan blir det lite dammsugning, diskning, matlagning, klädestvätt osv.

Ha nu en skön söndag allihopa!!!!

Inga kommentarer: