torsdag 12 juli 2012

Äntligen!!!!

Hej på er alla!!! Äntligen har jag fått min gamla blogg att fungera. JAg kan inte skriva in på min blogg genom min telefon fast jag har provat många gånger o jag har inte kommit till en dator på evigheter :( Men nu är jag här!!!!! :D Jag är hemma på min andra veckas semester och två veckor till att njuta före arbetet kallar på nytt. Vädret har varit uselt nästan hela tiden och alla våra planer vi haft med barnen har kraschat totalt :/ Vi har hunnit till västnyland och hälsa på släktingar och så har vi varit till Högholmen och tittat på djuren. Barnen var med sina kusiner tidigare till Borgbacken så vår nästa station skulle vara Särkänniemi bara vädret sku vara på våran sida någon gång.....få se hur de planerna ska bli. En båtresa sku vi ju också villa hinna på men de går ju inte nu när äldsta pojken jobbar 100 km ifrån oss o inte kan vara hemma med hunden när vi kryssar. Livet kan vara lite svårt ibland tyvärr :/ Men något gott kommer ju den här sommaren. Mikko Sipola uppträder imorgon på Santa Fe i Ekenäs och min son fyller 18 år på lördagen så då ska han firas med en krogrunda här hemma i Ekenäs :) Annars lever jag vidare som förut och tar inte så mycket stress åt mej utan en dag åt gången. Ha det bra och lev lyckligt och njut!!!!! Kramar från Nordsjö

Inga kommentarer: