onsdag 5 december 2012

Älskar mina barn men ibland........

Idag är en av de dagarna då jag försöker så otroligt mycket att älska mitt yngsta barn....men han gör det mycket svårt att göra :/ Vi har bråkat sedan han hämtades från förskolan :( Allt är fel....jag är dum...han hatar mej....han vill kasta ut mej.....han har aldrig fått något....jag kan inte laga mat......han får aldrig något att äta osv osv osv. Dear Lord give me some peace of mind soon....!!!!! Jag undrar hur länge detta ska fortsätta??? Månne detta blir bättre när han växer till sej lite? Jag är så trött på att sitta och andas lugnt och räkna för mej själv till 10.....eller 100 ibland före jag exploderar och skriker åt honom och sedan får dåligt samvete för att jag skrikit. :( Han gör mej galen ibland.....oftast när vi haft morgontur på jobbet....han behöver dagssömn men vägrar vila under dags sagan i förskolan :( Och förstås är det jag som får ta emot allt för jag är ju alltid hemma med mina barn så jag är bollplanket. Ibland skulle det vara skönt att kunna dela bollplank arbetet med någon annan :( This is called motherhood!!!! Get used on it!!!! Det är mitt tredje barn och borde vara van men han är segare än de andra två någonsin varit och han tar på riktigt krafterna av mej. Nå nu har jag fått skriva av mej och kan berätta att min röst har bara höjts lite några gånger idag så jag har hållit mej otroligt bra fast han varit segare än någonsin just ikväll. Hoppas på en bättre dag imorgon.... :)

Inga kommentarer: