fredag 28 december 2012

Mamma gav efter....

Idag var en dag då jag borde göra det och det och det och sen ännu det och det...men det blev inte en sådan dag :(

Idag är jag trött...!!!!!!!!

Diskmaskinen har varit på och ska tömmas och på igen....tvättmaskinen har varit på endast två gånger och borde på igen.

Jag borde ha gjort något till middag men det var där som jag gav efter.... :(

Nu kommer många av er att säga att jag är en dålig mamma....well then I am !!

De två yngsta hade önskat sej hamburgare en tid redan och idag gav jag efter och de fick gå tillsammans och hämta hamburgarportioner åt sej.

De var nöjda och glada och de verkar mätta också :)

När mina barn är nöjda så är jag glad....dålig mamma eller inte men idag fick de två yngre snabbmat...so over and out!!!!





Inga kommentarer: