måndag 25 mars 2013

Spysjukan på besök :(

Vaknade runt halv fyra av en mycket orolig pojke. Han vände o vred sej i ett kör o gnällde i sömnen konstant. Efter cirka 5 minuter stiger han upp i sin säng och försöker klättra ner från sin säng men hinner inte ner ordentligt före han spyr :(

Som mamma är man otroligt snabb i dessa situationer...man flyger iväg efter ämbar...drickbart....papper o nåt att städa upp spyorna med :)

Nu har min son äntligen somnat pånytt men han måste flytta ut på soffan och jag halvligger i fåtöljen i vardagsrummet och undrar om jag månne kan röra på mej senare idag.

Nu ska jag prova sova cirka en timme och sedan måste jag meddela arbetet att jag tyvärr måste bli hemma med Junior idag.

Spysjukan kom på värsta tänkbara tid för idag var en viktig arbetsdag :(

Over and out från Nordsjö.....

Inga kommentarer: