söndag 31 mars 2013

Dagens goda gärning....

Idag har vi då haft ett lånebarn och Jonathan har lekt glatt tills hon gick hem. Sedan var han inte så glad mer...tråkig mamma....tråkigt hem....tråkiga leksaker osv :(

När jag städa blev jag tråkigare....när jag skulle koka lite mat hade vi bara tråkig mat....osv...han blev som Alfons Åberg :/

Systern bakade bullar till honom och då blev han på lite bättre humör för en stund i alla fall ;)

Sedan gjorde jag det som jag lovat göra sedan torsdagen....bytte ut både modemet och digiboxen till nya. Jag råkade gnälla på ElisaViihde servicen och boxens funktion och så fick jag hemskickat båda boxarna nya och GRATIS :)

Nu är de bytta men så har ju Elisa något problem på sin portal så alla betalkanaler är försvunna och förstås var kundservicen avstängd nu redan :(

Nå jag hamnar ringa dem imorgon för att få lite hjälp!

Men boxarna är bytta nu i alla fall.... :)

Over and out från Nordsjö för inatt

PS. Fick reda på idag att jag HAR bekanta i Helsingfors som tycker om American carshow så jag skulle ha haft sälskap senockså och vad gjorde jag i år jo skippa den för att jag inte hade någon att gå dit med....nå nästa år sedan igen ett nytt försök ;)



Inga kommentarer: