måndag 1 april 2013

Sista lediga dagen :)

Inatt var dottern och spy efter en lång stund av gnällande och gnyande i sängen...men sedan var hon frisk genast. Nu äter hon som en häst och har inget fel....weird!!

Nå detta betydde att vår visit till kära vänner blev inhiberat och jag måste hitta på något nytt. Så till frukost blev det pusslande och rim memo med kaffe och en skrattande son :)

Han råkade vinna rim memo fast jag var helt klart säker på att han sku förlora när jag hade två par mer än han men tyvärr tyvärr vann han med 11-9.

Hot Wheels pusslet var inte lika enkelt som jag trodde. Alla bitar liknade varandra men vi fixa det också :)

Vår frukost blev lång idag men händelserik och gjorde Junior glad :)

Nu är han i duschen och tvättar sej så att jag kan smörja in hans stackars sönderrivna kropp med Apobase. Hoppas vi kan använda Sibicort idag....lite åtminstone....tycker det ser ut som om såren gått ihop äntligen.

Idag ska sovrummen städas och om möbleras och senare ska jag hjälpa min wifey med en liten flytt :)

Önskar er alla en riktigt skön måndag! <3













Inga kommentarer: