söndag 21 april 2013

Lördagen blev söndag

Denna dag blev lång.

Vi hade besök av min kära son och min bror med flickvän. Dagen gav mycket skratt och njutning.

Vi åt och skrattade...jag fick äran att köra en fin och sporttig Mersa...det är inte alla dagar man får det hörni :)

Lite städat fick jag och mat kokade jag till och med två gånger. Kaffe drack vi flere gånger och en sådan dag jag var med om idag vill jag gärna ha flere av.

Det är skönt att veta att jag och min äldsta son är vänliga med varann igen. Har saknat det något otroligt. Hem vill han inte flytta än men drömma får jag ju fast jag inte kanske får se den här drömmen slå in någonsin. Men han är mej kär i alla fall om han sen väljer att inte flytta hem igen <3

Nu har alla åkt åt sina olika håll och jag var just ut med Rex. Lördagen är slut för en stund sedan och söndagen har börjat. Nu ska jag och sova så orkar jag ut och njuta av mera solsken när jag vaknar igen.

Puss och kram till er alla!

Over and out från Nordsjö <3



Inga kommentarer: