måndag 15 april 2013

Ommöblering i vårt hem idag

Vi började dagen med ommöblering i vårt hem idag. Nu när äldsta killen inte vill bo hemma mera så besluta vi att mellis får hans rum och lillis får mellis rum osv.

Så sängar sku flyttas från rum till rum och dammsugning av tre sovrum.

Nå vi kom till två sängar flyttades och dammsugning av två rum när min tennisarmbåge satt stopp för allt. Värken kom av att skruva sängar i skill och skruva ihopa. :(

Nu går jag omkring arg, förbannad och fittig över min egen dumhet :(

Värken är otrolig men efter en vecka sjukledighet hemma tänker jag absolut gå på jobb imorgon med alla sorters stöd och värkmedicin i kroppen. Attan att jag ger upp....men arg är jag på mej själv!!

Man ska inte tro att kroppen är frisk efteren veckas vila utan "jumppan" som jag sku få börja idag.....men för dumt huvud får kroppen lida sägs det ju och det kan jag skriva under idag :(

Nå vi får fortsätta imorgon men jag ska ha det klart så snabbt som möjligt för jag vill ha sömn i min säng i mitt sovrum där det inte finns leksaker och extra sängar utan bara utrymme och utrymme att röra sej på :)

Nu over and out...nati nati :)


Inga kommentarer: