onsdag 9 september 2009

Hmmmmm.......!



Jahas då var det onsdag igen....skoldag imorgon ;(

Vi har en hel del distansuppgifter som ska göras inom en väldigt kort period nu....o vi har Robins konfirmation på söndagen...herregud när tiden inte räcker till....det blir nätter då igen...jävlar anamma!

På fredagen ska jag rusa iväg efter jobbet med brorsan o kolla in hans kommande bil....om den duger eller inte....om den duger så köra han en nyare bil på fredagen efter kl.18 från Järvenpää till Karis. Håller tummarna!!!!

Jag har själv haku på ett bilbyte men har inte hittat nån som jag vill ha än...få se nu vad tiden hämtar fram åt mej....man ska ju inte ha för bråttom med bilbytena.

Idag har Rex varit ensam första gången i 8 timmar. Han hade bara bitit sönder en blyertspenna o spytt ett lass av maten sin på vardagsrumsgolvet. Inget kakilass eller kisipöl....duktig vovve!

Nu ska jag fortsätta dagen genom att försöka lugna ner två hopplöst skrikande o bråkande barn i köket.

Vill någon månne köpa billigt en 10-åring???

1 kommentar:

ghita sa...

är hon till salu sötnosen? Jag kan köpa! bara hunden inte kommer på köpet... hade en lånehund nästan en vecka o visst var hon söt men så mycket jobb o vakande...
I alla fall är ditt smyckesset klart! Armband o örhängen är fixade! Ska försöka ordna foton så du får se och godkänna/förkasta!
kram