söndag 8 maj 2011

Detta är inte roligt !!!

Idag är då den dagen jag inte har väntat på :(

Jag har min tömningsdag på gång nu inför min tjocktarms röntgen imorgon :(

Blääääääääääääääää :(

Magen värker och jag bor på toaletten. Drycken jag sku dricka smaka som nån äcklig saltsyra som brände ner i svalget och gjorde mej illamående. Jag har än ett hemskt illamående som bara inte vill gå över och magen krampar sej och värker hela tiden.

Ska detta vara min morsdag då????? Det är för hemskt!!!!!

Barnen har det tråkigt och vi kan inte fira mej alls fast några presenter och kort fick jag nog när jag satt på toaletten....och några goda skratt för de trodde sej behöva gasmasker när de gratta mej. Mina kära gulliga barn....fast jag har ju bara 2 av dem hemma för den tredje bestämde sej för att stanna i Ekenäs igår kväll med sina kompisar och komma hem först idag....få se när han behagar komma hem och gratta sin mamma???!!!!

Nej nu ska jag åter igen en gång dricka lite vatten och önska mej bort till ett varmare ställe och en sandstrand istället för den lilla toaletten jag har bokat för idag.

Trevlig morsdag till er alla!!!!

Inga kommentarer: