onsdag 4 maj 2011

En otroligt lång vecka igen en gång!!!

Vad har hänt med mina veckor???? De blir bara längre och längre. Undrar ifall mina dygn också blivit längre??? Jag var så säker på att det var torsdag idag för jag tyckte mej ha varit på jobb i evigheter denna vecka redan....men nepp....onsdag var det bara än :(

Nå idag kom jag iväg tidigare från jobbet i alla fall för att sitta i en hemsk trafikrusning in till Mejlands sjukhuset.....men jag fick alla medicinerna som jag behöver till min colon TT.

Sen körde jag hem i följande rusning...bläääää.... :(

Nu har jag varit för trött för att koka någon mat och det finns ju kvar mat från igår att värma.

J är trött och gråtig för han vill till sin kusin och leka men de vill inte jag nu mer så här sent. Så vårt hem är en krigszon just nu :(

Nä nu slutar jag skriva för det verkar inte finnas något annat positivt idag än att jag fick min medicin. Ho Ho!!!!
Ha en bra kväll gott folk!!!!

Inga kommentarer: