söndag 22 maj 2011

Har fått nyheterna :(

Fick mitt samtal av läkaren på fredagen....De Hade Hittat Nåt I Min Tarm :(

Nu ska jag då på scopi och sen till kirurgen. Jag fick aldrig veta exakt vad de hittat i tarmen men det var något som krävde snabba åtgärder sa min läkare.

Nu väntar jag på inbjudan till scopin som kommer hem med posten snart och sen får jag se hur mitt liv ska bli.

Läkaren påstod nog att en kirurg ska kunna få mig i skick igen så då lever jag i hoppet att det inte är canser för då vet jag inte mer vad jag ska göra.

Ibland undrar jag hur jag ska orka med allt. Dottern ska på operation aav sina halsmandlar snart men inte före hennes infektionsvärden sjunker och hennes astma är under kontroll. Vilket den ju inte är just nu. Hon har varit hemma i över 1 vecka nu och före det var hon hemma nästan lika länge. Hoppas att hennes antibiotika ska hjälpa nu äntligen så att hon får hörseln tillbaka och börjar må bättre.

Yngsta sonen ska på ögonoperation i augusti och det är ju ingen liten operation med tanke på vad allt som kan hända efteråt med infektioner och att han ska vara under uppsikt konstant så att han inte rör sitt opererade öga.

Och nu då min mage som de hittat något i. Jag är rädd och nervös. Men jag måste som mamma ta en dag åt taget och leva i nuet istället för barnens skull.

Men om ni ser mej på gatan någon gång och jag ser nere ut så vet ni varför...men jag lovar att jag ska rycka upp mej och lägga ett smile på mina läppar bara jag får andas ut och tänka lite nu i några dagar.

Ha en skön avslutning på helgen!!!!

Inga kommentarer: