tisdag 6 november 2012

Hemmasittandet är ett riktigt helvete

Jag föstår mej int på dem som int vill jobba o hellre sitta hemma dagarna i ändå. Nu har jag varit hemma igår o idag pga mina tarmar.

Jag vill på jobb o är irriterad på allt o alla :(

Julen är snart bakom knuten...tiden rinner ut att kunna samla in pengar till paket o jag hinner int o kan int sitta hemma med värkande o brännande tarmar. :(((

Jag är hungrig men kan int äta ordentligt om jag int vill sitta på byttan resten av dagen.....o yngsta sku jag villa ha på förskolan men jag får ingen hjälp med att föra honom dit så han tar kål på mej dagarna i ända har hemma.....vilket ju gör att min mage blir sämre för den är överkänslig för allt just nu. Mat....stress....trötthet...osv.

Nå det är bara att börja äta igen Salazopyrin....imodium...o mot värken Tradolan retard så blir jag i arbetsskick igen såsom sist.

Jag önskar er alla en skön dag.

Här snöar det eller snöblandatregn är det väl som kommer ner just nu.

Inga kommentarer: