fredag 2 november 2012

Normal arbetsdag vs övertrött 3barnsmamma :(

Igår hade jag en normal arbetsdag men var så trött hela dagen från flere dåligt sovda nätter :/

Jag måste hålla mej vaken så jag ställde mej i köket o vevade ihop en av mina favoriter....Thank You Miss D.....till förrätt. Sen fick de yngre det som de önskat sej en längre tid men som jag inte gillar så skarpt mer....pasta o ugnskorv.

Nå idag är en ny dag o min mage är inte lika galen mer fast jag är trött som tusan än.

Junior ska bli filmad av Buu-klubben hemma hos en dagisvän ikväll. Fortsättningen filmas hemma hos oss 22.11.

Men när mamma är ledig utan barn...vad gör hon då???? Städar...som alltid men inte idag.

Idag åker mor till Ikea med wifey istället och jag är lovad kall cokis o cigaretter.....åååååh jag kommer att överleva galant den här kvällen ;)

Skön helg till er alla....kramar





Inga kommentarer: