torsdag 1 november 2012

Kallsvettigt idag :(

Nu kan jag då säga att magen gett upp åter en gång :(

Jag trodde att jag sku kunna medikera mej själv frisk i tid denna gång men nehej det gick inte som jag trodde....attan ändå :(

Så här sitter jag i sovrummet på jobbet o undrar hur länge det är tills jag får gå ut härifrån.

Kallsvetten sipprar....magen värker och de bränner i tarmarna så attan....ska detta aldrig bli bra....ska jag alltid måsta leva men denna mage o h dessa tarmar????

Jag orkar int....och på mitt jobb måste jag vara allert och en aktiv hjärna vilket jag inte har när jag hamnar sitta på toaletten hela tiden och nu är katastrofen nära igen när ändtarmen börjat blöda.

Snälla snälla.....ni som har högre makter....gör mej frisk så att jag kan jobba....julen närmar sej och jag behöver alla tänkbara pengar jag behöver inför julen till maten...o klapparna.....låt mej nu bli frisk igen....snälla....!!!!?!?

Inga kommentarer: