måndag 19 augusti 2013

En hård dag med många känslor involverade

Idag var det då dagen där känslorna svallade över både här och där men jag höll mej till det sista med ett smile på läpparna.

Idag skrev jag under min sjukledighets blankett på jobbet....it is official....jag är två!!!!! månader sjukledig. :(

Inget jobb på två hela månader. Vad attan ska jag ta mej till???

Jag kan ju inte precis njuta av det för lönen sjunker....jag kan ju inte börja sporta för foten håller inte sånt....så vad kan man göra då?

Idag drog jag mej till Esbo för att få upp humöret lite men när jag sedan kom dit och fick njuta av prinsens doft så slog näsan fast och jag fick flunssakänningar. Det var det enda f*n som fattades än :(

På vägen hem stod trafiken stilla på ettan och min fot börja värka som attan för att jag måste bromsa så ofta. Nu ser den ut som den ser ut igen... :(

Jag lägger på under täcket nu....väck mej när vardagen ser ljusare ut....Tack!

Over and out!

Inga kommentarer: