lördag 24 augusti 2013

Lördag....weekend!

Blev väckt idag av en mycket hungrig 7åring före kl. 8!!! På en lördag!! Imagine I am happy :)

Men starten på dagen blev bara bättre och bättre när jag läste min första WhatsApp textare imorse...om jag förstod den rätt har min wifey varit till Havanna inatt....I ain't talking to her anymore....no more!!

Men sen när jag läste följande meddelanden från D och från en annan så blev jag på bättre humör. D är alltid så gullig och tänker på andras välbefinnande konstant även om hon har fullt upp i sitt liv också med prinsen. Jag älskar henne ja o prinsen o hennes prinsessa också ;)

Mitt sista meddelande gjorde att jag blev mega glad. Hope to see you soon too!!

Men vänta jag hade ju också fått meddelande per Vibern.....Blackie har varit full som en kastrull i Borgå. De ser inte så hemskt levande ut just nu kan jag lova er men deras Girls night Out verkar ha varit lyckad...ha ha ha!!

Idag blir det då en städdag bara de där två äldre sku vakna nån gång under detta dygn....grrrrr!!

Sen ska jag koka korvsoppa idag med plättar till efterrätt. Senare ikväll blir det sallader och D gav mej receptet till tonfiskråddet och jag köpte rågknappar...we will enjoy ourselves this evening for sure :)

Aaaaah måste lägga upp en bild här som fick mej att tänka på lillprinsen....texta mej din respons på bilden sen D!! Ha ha ha!

Ha alla en skön lördag!!

Over and out från flunssa fabriken ;)

Inga kommentarer: