onsdag 21 augusti 2013

Flunssa vol. 1

Nu kan jag då bara konstatera att jag fick flunssan :(

Förra natten kom febern på besök ordentligt. Skakat, nyst, snytit och hostat igenom hela natten. Idag örat i lås och värk. Tur så har jag örondroppar hemma som jag nu provar fixa problemet med.

Så sitter nu inomhus en tid tills jag blir i bättre skick. :(

Junior tyckte att han sku klara att gå till skolan ensam idag för att jag är sjuk så han vandra iväg klockan 8.00. Jag fick samtal klockan 8.27 att han var och klättra på skolgården i klätterställningen. Men han undrade om jag kunde steka plättar när han kommer hem idag eller om jag kunde göra en pannkaka. :)

Till denna förfrågan måste jag ju bara säga JO!!

Så idag ska vi ha plättar ;)

Nu ska jag vila lite så jag klarar av att steka plättar senare idag...ha en skön dag allihopa! 

Over and out från soliga Nordsjö :)

Inga kommentarer: