måndag 6 april 2015

Vilken påsk detta år

Denhär påsken har faktiskt varit tung. Jag har min ena bästa vän på sjukhuset o ingen vet vad hon har för fel men hon domnar från fötter till övre magmusklerna. Hoppas de snart hittar orsaken för hon börjar vara i panik stackaren vilket jag också sku vara.

En vän till familjen dog igår runt kl 13 och han lämnade flere barn o fru efter sej men en otroligt stark fru har han måste jag bara tillägga. Hon lämnade inte hans sida o hon förklarade till sina barn i lugn röst o stödde dem till 100% så nu hoppas jag att hon får likadant stöd också i framtiden av alla nära henne. RIP Faruk!!

Nu är vi i Sverige o sköter om pappersarbete efter vår döda farbror med en abbu som har ordentligt hög feber. Han har legat i hytten o skakat för dw mesta o jag har skött barnen men snart är vi klara o får åka hem igen.

Hoppas ni andra har njutit av er påsk!

Inga kommentarer: