onsdag 22 maj 2013

Dagen fullbordad

Dagen började med ett läkarbesök. Min läkare var nästan en halv timme försenad så där satt jag och hostade lungorna av mej under tiden.

Sedan blev det labben där jag hade turen att vänta i nästan 2timmar.....naaaaaajs.....not!

Slutresultatet är bronkitis och medeciner :/

Nå efter denna trevliga (läs tröttsamma) morgon gick jag till butiken hungrig och trött. Fick allt handlat jag skulle ha och när jag betalat i kassan fick jag en underlig peng i mina ögon tillbaka.

En ny fem euros sedel!! 

Den såg så konstig ut men helt användbar :)

Nu ligger jag i sängen och vet att det har regnat hela dagen ute och dit ska jag än med Rex på hans sista länk....blääääää :(

Det är nu jag önskar mej en egen gård då han kunde gå ut ensam och kisi sista gången före läggdags ;)

Over and out tills imorgon från Nordsjö :)

Inga kommentarer: