söndag 26 maj 2013

Söndag....sovmorgon...eller inte?

Igår kväll blev jag runt kl 21 barnfri utan förvarning. Nå jag hade inga planer men gick till grannen på en pratstund. Vi pratade och rökte och satt ute på hennes balkong och njöt av en skön kväll.

Efteråt kom jag hem och valde att ännu titta på en film. Runt kl 1 på natten bad Rex sej ut än en sista gång varav jag gick på en länk med honom. Jag var i säng efter kl 2 någongång.

Men vad gjorde det att jag gick sent och sova? Jag var ju barnfri!!!

Jävlar anamma säger jag....imorse vaknar denna kärring kl 7.20!!!!!!!!!

Vad fan har jag för fel?

Söndag morgon.....
Utan barn.....
Hunden sent ute på länk...ingen tidig länk på morgonen......
Och jag vaknar kl 7.20!!!!!

Förbannad på mej själv som jag var stiger jag upp och kokar kaffe. Surfar på facebook. Tar ut hunden på en länk....går själv på en kort länk....och nu sitter jag här på iPaden åter en gång och undrar vad denna dag ska hämta med sej. Klockan är ju inte ens 11 än!!!

Over and out från ett blåsigt men soligt Nordsjö

Inga kommentarer: