torsdag 5 september 2013

En solig dag!

Idag har jag fått snusa på prinsen och pussat honom så att han nästan blev arg på mej ;)

Jag har fått jottra med D och livet log åt mej igen en stund utanför mina väggar....skönt!

Imorgon är min födelsedag....ålderskris?....nope....jag känner mej inte gammal så då blir jag inte gammal...tyvärr ;P

Min syster fyller år samma dag som jag och henne ska jag gratulera så snabbt jag vaknar imorgon på morgonen! Mellis var redo jag försöker hinna före dej imorgon med gratulationerna ha ha ha!

Och sedan gott folk blir det lördag och flickorna tar ut mej och äta. Skönt att komma ut bland folk och andas mellan varven....hoppas bara foten inte värker så mycket så jag kan njuta också.

Idag har vristen sagt till flere gånger men jag ger inte upp....jag har varit i mitt "fängelse" tillräckligt länge...nu vill jag komma loss därifrån sakta men säkert med eller utan värk.

Sängen anropar mej nu så sov gott allihopa!

Inga kommentarer: