onsdag 4 september 2013

En tom och jobbig vardag

Idag har jag haft en tom och jobbig dag. :(

Barnen har varit i skolan och jag har varit hemma. En liten stund har jag pratat med en vuxen människa idag och det är allt. Jag blir galen här!! :(

Tur att flickorna bjuder mej ut på mat på lördagen för att fira min födelsedag för annars sku jag ju ruttna hör i mitt hem!!!

Jag sku så gärna villa få ihopsamlat pengar till en resa till USA. Men så länge jag är sjukledig så blir det inga pengar över åt mej när lnen kommer. Jag blir frustrerad....jag vill komma bort och få vara mej själv en liten tid...ta igen mej...före arbetet börjar igen. Men det är bara drömmar att jag sku få den lyckan just nu.

Kan ni tänka er att sitta i ert hem från 30.6 tills idag och ha inget att göra? Vänner kommer på besök nu och då men du kommer inte ut för att rensa hjärnan och göra något....kan ni tänka er in i min situation? Jag hatar mina väggar som snart faller på mej.

Nå imorgon ska jag få hälsa på prinsen så då känns dagen lite bättre i alla fall.

Nu ska jag ta en bok i min hand och läsa åter en gång men denna gång på engelska.

Dear god help me to get thru this shit!! 

Inga kommentarer: