onsdag 18 september 2013

När någonting känns för bra....

....är det oftast det!!

JJ blev nersövd igår och det gick hur fint som helst. Han vaknade fint och fick komma hem ganska snabbt efter att han vaknat. :) Allt var väl!!

Han sov ganska mycket när vi kom hem och åt endast 2 glassar, några vindruvor och en banan under hela dagen och sedan kom magvärken. Och den magvärken var inte rolig! Den fortsatt genom hela natten och han var otroligt trött imorse än så han har en hemma dag till idag.

Nå efter en kort natt med mycket lite sömn var det min tur till läkaren. Denna gång ortopeden. Jag var så attans nervös imorse....otroligt men sant!!

Nå summasummarum av hela dagen är att jag är tillbaka till starten med vrist jäveln :(

Ortopeden såg att det hela tiden funnits en benfraktur som då ingen annan märkt under 2,5 månad :( Nu går jag omkring i 3 veckor med mitt ben i ett stort paket :( och med de jävla kryckorna igen :(

Dagens bloggandet har absolut inget positivt i sej så sluta läsa om du vill bli på gott humör idag för jag är fanamma inte på gott humör av dagens händelser.!!!

Min vrist värker som s-t-n!! Och absolut hela tiden!! Prkle!!

Men till mammas grav vill jag imorgon på hennes födelsedag fast jag inte kan köra i tre veckor åtminstone och barnen vill till marknaden så jag hoppas att grannen ställer upp som chaufför :)

Marknadskringlor och laku och hattara är ett måste och sedan är jag nöjd :)

Bara vristen håller...så tummarna upp!!



Inga kommentarer: