måndag 16 september 2013

Måndag o resten av veckan !!

Idag är en måndag...hur jag vet detta...för alla är trötta och oftast är ingen på humörs i vår familj då.

Min äldsta son ligger i hög feber, dottern är trött efter skolan och lillis är mega smutsig och full av energi som ingen av oss andra har...puh!

Ikväll måste jag iväg med Robin till Marias sjukhus om inte febern går ner eller han inte kan svälja än.

Imorgon ska lillis och sövas ner och fixas tänderna...han har en helvetisk tandläkarskräck och därför sövs ner.

På onsdag har jag ortoped tiden och då vill jag bli frisk förklarad med min fot. Bara de kommer på hur att få bort värken sku jag äntligen få gå på jobb. Väntar så!!

På torsdag har vi en vilodag i familjen och på fredag ska jag försöka köra ner till Ekenäs höstmarknad med barnen om foten är samarbetsvillig.

På lördag ska jag och barnen på knytkalas och på söndag vilar vi igen.

Det blev en fylld vecka det här också men de håller mitt humör uppe i alla fall. Hinner inte känna mej deprimerad när jag har fullt upp :)

Over and out från Nordsjö :)

Inga kommentarer: