onsdag 6 januari 2016

Det är kallt i Finland

Jaaaa då kom det guld igår för de unga finska pojkarna i ishockey. Samling på torget i Helsingfors.

Tyvärr är jag så självisk så jag vägrade gå o frysa aktern av mej för finska killarna så jag hejade hemma istället.

Städningen har fortsatt här hemma även om vi har attans kyligt. Mitt humör har varit positivare idag. Min kväll med Wifey hjälpte mej igår eller så spräckte jag bubblan själv på något sätt. Vad är bättre än det?

Imorgon på jobb äntligen.

Ska bli bra för mina barn att jag kommer bort hemifrån. Jag ha blivit fräsig o irriterad. Inget bra alls!!!

Idag hamnade jag byta gardiner till varmare varianten när våra luftintag frusit fast i fönsterkarmen o vi har is inomhus. Inte hjälper det nu mycket men lite i alla fall.

Sen har Junior läst någonstans på nätet om bedbugs alltså sänglöss. Så hans säng har nu grundligt städats med dammsugare o allt tänkbart så att han kan sova i den igen. Internet kan va för jäkligt ibland.

Kom ihåg imorgon allihopa som ska körande någonstans att plocka med lite extra kläder för säkerhets skull ifall er bil fryser på vägen.

Godnatt allihopa nu och sov så gott!!

Inga kommentarer: