söndag 10 januari 2016

Motion och windowshopping

Idag var det då dags igen för Junior att gå till #Superpark i Vanda med en klasskompis. Det var en tid sedan senast.

Nästan fem timmar gick dit men ändå var det inte tillräckligt. Hmmmm....helt normalt för honom. Ingen tid är tillräcklig när det gäller motion verkar det som. :)

Jag tog min dotter med på windowshopping till Jumbo under tiden. Det var riktigt roligt och jag fick en ny ide till ett projekt inför julkalendern 2016 på jobbet hihi.

Dottern hade kommit ihåg köpkorten hon fått till julklapp så vi gick till H&M och där hittadw hon åt sej en turtleneck o till Junior nya mjukisbyxor o åt mej en t-skjorta. Sedan blev det även nya jeans åt mej från Ginas.

Allt i allo en riktigt rolig dag med min dotter men även en givande dag åt min Junior som fick bort mycket energi.

Nu en film med mina små o sedan snarklådan.

Ha det bra allihopa!!!

Inga kommentarer: