tisdag 21 mars 2017

Till alla mammor!!

Detta inlägg är till alla mammor där ute.
Ni vet säkert vad jag pratar om.

När man har barn behöver ens hem ALLTID städas. Eller har jag fel??

Ni vet säkert alla känslan när orken tar slut men man klarar inte av att bo i hemmets kaos så man drar fram den där gömda energin o städar ändå.

Det där gjorde jag idag. Köket och badrummet och toaletten fick en ordentlig  putsning. Jag är helt slut o jag vet att imorgon får jag börja igen för jag har många rum kvar men den känslan jag har nu är otroligt bra fast jag känner mej som en urvriden trasa.

Tvättmaskinen snurrar än för femte gången idag o diskmaskinen är även på för andra gången idag. Soppåsarna väntar på att tas ut imorgon på morgonen, 3 st, men nu är jag nöjd för idag.

Vardagsrummet får bli tills imorgon och alla sovrummen blir till torsdagen.

Nu vet jag att morgonkaffet kommer att smaka gott imorgon när jag vaknar i alla fall 😉

Inga kommentarer: