tisdag 17 augusti 2010

1 vecka men känns som 10 år :(

Ryggproblem....morr morr!

Nu har jag då gått omkring med en sjuk rygg och ojat o vojat mej i en vecka.....inget blir bättre för att jag ojar o vojar mej men va sen då :(

Jag vill inte vara sjuk, jag vill leva normalt och ha roligt....jag vill spendera mina alla lediga minuter i västnyland o inte sitta inne hemma o Hfors....satan säger jag.

Jag äter och har ätit piller från helvete som tar ner mitt humör till minus 100 % och allt känns skit. Slutar jag äta dom jävlarna så värker de ännu mera så valet är då att fortsätta äta piller.

Jag är som en drogmissbrukare :/

Nå det positiva är att jag fick tid till fysion till måndagen så kanske de kan göra mirakel. :}

Så kom ihåg ni som lyfter barn upp i famnen att använda era ben och inte lyfta med ryggen...nåt jag kommer ihåg varje gång jag har gjort det på fel sätt....morr morr!

Nerverna räcker inte till för mina tre barn ens just nu....o alla är hopplösa....alla trotsar konstant o när jag menar konstant så menar jag faktiskt KONSTANT.

Den yngre svär som en borstbindare......låter helt hemskt......har använt mej av alla olika metoder men inget verkar funngera......jag e helt slut på honom....grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Mellersta lever i nåt tonårs symbios o kan o vet allt o är uppkäftig som bara den.....allt ska hon ha o inget vill hon göra.....aaaaaaah vad livet är härligt ändå :(

O sen kommer vi då till vår tonåring som då aldrig behöver göra nåt alls.....alla pengar tar slut på typ 2 sekunder för honom o ALDRIG får han något. Han är aldrig hemma o uppkäftig i ett kör. Kaverina är viktigast o vi vuxna är bara till problem.....alla andras föräldrar förstår så mycket bättre allt men inte vi. Aaaaaaah....hur länge ska jag orka än med detta ensam?

Att leva i familjen min just nu är absolut inte enkelt.....sku någon ha berättat åt mej att detta sku vara mitt liv 16 år sedan så sku jag ha skrattat dem i ögonen och sagt att aldrig möjligt....men här är jag nu o fan inte trodde jag att det var möjligt att ha 3 baarn i trotset tillika men visst är det möjligt o sen när man lägger till lite utländskt temperament och finsk sisu i hela degen ja då vet ni alla vad jag lever i för helvete just nu ;)

Det är väl bara att bli frisk själv nu först och sen ta i med hårdhanskarna igen gällande regler och uppfostran så att vardagen kunde bli lite lugnare igen.

5 veckors semester var ju nog skönt i år men inte bra för mina barn som haft ett inramat liv där varje dag är lika den andra eller nåt sånt! Nu har vi levt ett äkta semesterliv där allt varit lite planerat i sista stunden eller så har vi legat på beachen resten av tiden.

Usch hur svårt det kan var att komma tillbaka till vardagen igen!!!!!

nä nu är det dags för nästa piller och sen sovdags för några småttor......ni andra njut av kvällen.
Puss och Kram

Inga kommentarer: