tisdag 24 augusti 2010

Egna barn - andras barn?!?



Varför varför varför????

Kan någon förklara för mej varför jag är överlycklig över att få gå på jobb imorgon och ta hand om andras barn men ser rött när jag ska ta hand om mina egna sjuka barn???? VARFÖR???

Jonathan har tagit bort hela det där gulliga, härliga som jag hade gentemot mina barn förr. Nu orkar jag absolut inte vara hemma med honom mer än några dagar och så har han tagit all min energi av mej redan.

Hans trots är det värsta jag varit med om någonsin....o jag har haft med barn occh göra i många herrans år men han är det enda barnet som tar helt kål på mej. Och han är fyra år!!!! Fyra år!!!!! Herregud hur många år jag har framför mej än med NEJ, SLUTA, ABSOLUT INTE, NEJ, NEJ, NEJ.....hur ska jag orka?

Jag kommer aldrig att kunna sluta röka för de är enda chansen för mej att komma ur en skit situationen och låsa ut mej på balkongen för en stund och räkna till hundra sisådär 100 gågner eller så :(

Det senaste som han har lärt sej nu är att visa mej mellanfingret och skrika åt mej när han inte får som han vill.

Hela familjen är idioter enligt honom och ingen av oss vet eller kan något. Herregud ändå!!!!

Snälla kära du som hatar mej och som lagt en magi "spell" på mej så snälla ta bort den och jag lovar att göra allt du vill åt dej....och vem du än är så snälla, snälla flytta inte över problemet till något annat av mina barn.....de är så duktiga på jävelskap redan så de behöver inte mera träning ;)

Nu ska det bli spaghetti kokning och sen tvättning av mera kläder.....tillbaka till vardagen alltså.

OCH VET NI VAD ALLA.....JAG FÅR GÅ PÅ JOBB IMORGON.....JIPPIIIIIIIIIII!!!!!! <3
(Pavel är den som får ta hand om sin son istället....jeeeeeee!!!!!) (Detta var inte, absolut inte skadeglädje ;))

Inga kommentarer: