fredag 20 augusti 2010

Fredag....betyder ju helg start ;)

Jonathan, jag och CN dagarna i ända.

Nu har Jonathan varit hemma i 3 dagar med mej. Detta betyder ju att det har blivit en hel del Cartoon Network. En kanal jag inte har höga tankar om alls mera.

Varför ska alla barnkanaler innehålla serier där det finns en hel del våld?

Playhouse Disney hurrar jag mera för men där kommer enligt min son endast bra program tidigt på morgonen. Mickey Mouse Clubhouse är ju en favorit och Nalle Puh men sen tog det roliga slut. :(

Cartoon Network har ju Batman, Spiderman och det helvetiska Starwars.....och det är då vi bråkar i ett när Jonathan vill men mamma inte vill se på dem. :(

Tur så är det jag som är den vuxna och får göra besluten i vårt hem. :)

Nu tillbaka till vardagen igen!
Ha en bra fredag och kommande helg!

Inga kommentarer: