torsdag 19 augusti 2010

Sjukdomar o fanskap!!!!

Ta en dag åt gången....hörde det ofta i ungdomens dagar :/

Ja nu borde jag ju kunna skriva något positivt ibland också....börjar ju höras som en gammal deprimerad hagga :/

1. Jonathan hemma i feber....positivt eller negativt????.....hmmmmmm.....no comments!

2. Rebecca förbannad för att jag inte hunnit till banken och öppna bankkonto åt henne o beställa ett Visa Eleectron kort åt henne....skriker o gråter i ett kör o däremellan kniper hon o skuffar febriga Jonte.....positivt eller negativt??????..........får väl säga no comments igen.

3. Sovit nån futtig timme inatt pga ryggvärken o febriga Jonte.....var fan ska jag hitta det positiva i det?

4. hmmmmm........diskberg i köket.....................

5. smutstvätt i en stor hög i badrummet.............................. :(

6. ......................................det tar aldrig slut

TÄNK POSITIVT......TÄNK POSITIVT......TÄNK POSITIVT......TÄNK POSITIVT.......

RÄKNA TILL 10........RÄKNA TILL 10........RÄKNA TILL 10.............


Äh vem fan försöker jag lura......int ble de en bra dag av den här dagen heller........

Jag tror att jag tar o packar bilen full imorgon o åker ner till Karis med ungarna......

DÄR FINNS DET VUXNA ATT PRATA MED OCH DÄR KÄNNS ALLT MER LUGNANDE...... eller nåt sånt!!!!

Eller så tar jag den här dagen så gott jag kan och så drar vi ett andetag imorgon o provar på nytt!!!!

Ha det bra allihopa!!!!!

Puss och Kram

Inga kommentarer: