onsdag 26 oktober 2011

Äntligen inne på bloggen igen!

Hej på er alla! JAg har haft stora svårigheter att komma in på min blogg igen en gång. JAg är så trött på blogger-bloggen för det är bara den här som bråkar i ett kör :( Nå jag ska berätta nåt roligt i alla fall nu när jag äntligen har lyckats komma in. Jag gick till Alepa butiken idag efter jobbet för att handla lite smått hem till kvällen. JAg står i kön och väntar på att få betala när en stilig man ställer sej bakom mej. Han doftar till lite öl men vad gör nu det???!!!! När det är min tur att betala hör jag ljudet av en riktig karla karls brakaprutt....mannen i fråga hade lite ruttig luft i magen som räka komma ut just då. ;) De gamla gummorna bakom mannen började backa bort från honom och jag försökte betala mina inköp snabbt som tusan med mitt kort. Jag kastade in allt jag handlat huller om buller i min påse och gick raskt ut från butiken....men näsan full av den hemskaste lukt på länge. Men mannen i fråga ändrade inte en min utan skötte om sitt inköp av 4 cider och 4 öl. Han till och med frågade av en pinad kassa pojke efter ett paket Marlboro.....stackars kassa kille ;) Tur så kunde jag andas igen när jag kom utanför Alepa....pjuh.....Allt kan hända när man handlar nu förtiden ;D

Inga kommentarer: