tisdag 4 oktober 2011

Junior!

Idag är jag hemma andra dagen med min yngsta son :/ Hans flunssa blir inte bättre och han har stegring idag än. Halsen sjuk och näsan helt täppt.....pratar med whisky röst :) Själv har jag hunnit till labben imorse för att få in mina kisi prov o alla de andra proven tagna åter en gång.....tyvärr tycker man ju att efter 4:e antibiotika kuren på 1½ mån så borde man vara i skick men nepp nepp..... :( Min mage är så sjuk från navelns omräde o neråt.....jag somnar med värk varje kväll o vaknar med värk varje morgon :( Jag börjar få problem med psyket o jag är nervös hela tiden o övertrött efter bara några timmar. Jag kisi hela tiden men då gör det inte ont eller svider eller bränner o allt det där andra som läkaren sa att jag borde känna om jag har kisi infektion :( Nå imorgon får jag första svaren från labben och om Juniors hals är lika hopplös som idag så måste jag ta tid till en doktor åt honom också :/ Så här lever vi i sjukstugan just nu!!! Hoppas ni andra har lite roligare där ute!!!! * Mamsen *

Inga kommentarer: