fredag 7 oktober 2011

Prutt, fis o äckelskap!

Om du bor någonstans nära mej just nu så känner du på samma vis :( Det är bara att titta ut genom fönsterglaset och så vet du vad jag menar :( Ett jävla väder och jag ska ut med hunden än ikväll....blääääää :/ Hur ska jag klara av det då månne? Det är sådana här dagar jag vill bo på landet och bara öppna dörren och låta hunden springa med elden i svansen och göra sina bestyr.....jag saknar min mosters hem :( Ragni jag vill bo hos dej just nu!!!!!!! Jag kan inte ens begära hjälp av Robin för han har jag inte sett sedan igår kväll när han försvann med Åsa....buäääääh......jag är en gnällmåns ikväll....sorry men jag är trött och vill INTE gå ut på länk med min hund....PISTE!!!!!! Äh jag får väl klä på mej shorts och solbrillorna när vi går ut och drömma mej bort till varmare platser och försöka att inte skaka så mycket ;) Over and out for tonight!!!! Puss <3

Inga kommentarer: