lördag 25 augusti 2012

Filmkväll med de bästa

Idag efter jobbet blev det en låååååång handlan reissu. Vi var med Pavel till många olika butiker och fick hem nästan allt vi behövde.

Efter det blev det filmkväll med Bobo, Böbö och Junior.
Vi tittade på Battleship som bara är sååååå bra och har såååå heta skådisar med i filmen.

Till filmen hade vi chips, godis och bulla med pepsi som drinkar ;)

Men sedan tog det roliga slut tyvärr....jag började tvätta kläder...hänga upp kläder...städa köket....koka mat....diska osv.

Planen var att baka kakbottnet till fyllkakan jag ska bjuda på imorgon men det hann jag inte så det får bli till imorgon på morgonen.

Imorgon får jag syskonen och moster på besök och fira mina två äldsta lite i efterskott.

Ska bli så härligt att få träffa dem och hoppas på att få provköra brorsans nya bil....den har en liiiite bättre motor än det jag är van att köra med ;)

Nej nu och sova så jag orkar imorgon igen.

Puss och kram till er alla från Nordsjö skogen :)

Inga kommentarer: