torsdag 23 augusti 2012

Missade jag en dag???

Jag tror att jag glömde att blogga igår :(
Sooooorryyyyyy!!!!

Jag var o hjälpa Bobo med inhandlandet av köksbord o stolar till hennes nya hem o så när vi burit in allt till henne började vi montera ihop allt.
Tiden rann ut men ett bord och två stolar hann vi få klart före hemfärden ;)

När jag kom hem var jag trött o hängig o kom int ihåg min blogg ens.jag skäms...jag skäms :/

Jag har ju försökt blåsa liv i min blogg åter en gång o så glömmer jag bort att skriva.....vilken dålig bloggare jag är...

Nå idag har jag då int gjort hemskt mycket hörni gott folk...

Efter jobbet åkte jag hem o dammsugade o så har jag haft 3 tvättmaskiner på o en diskare men annars ingenting annat har jag gjort! Tröttheten börjar bli ett problem men jag får väl ta igen lite sömn på helgen istället.

Nu blir det en rök på balkongen o sedan snarklådan så att jag ska orka imorgon igen jobba lite....men gott filk....!!!!!.....imorgon ropar vi alla TGIF!!!!!! ;D

Over and out från Nordsjö

Inga kommentarer: