onsdag 29 augusti 2012

Life is life

Undrar hur vissa människor kan tro att de är mer värda bara för att de ser bra ut? Nu pratar jag inte om några modeller sen utan helt perus människor.

I min ålder eller i vuxen ålder kollar man ju inte bara på utseende utan även på vad människan går för...dens inre o dens beteende.

Jag är inte vacker och jag vet det själv but I am true to myself....och jag hjälper och delar med mej vad jag kan. Räcker det inte längre???

Måste vuxna tävla om utseenden också? Är jag en dålig människa för att jag är ful???! Jag känner int mej som en sämre människa bara för att jag inte är vacker!!!!!!

Ledsamt är att vi borde vara goda förebilder till den yngre generationen men om tanken är det här så hamnar våra unga i helvete snart :(

Mina funderingar idag.

Over and out från Nordsjö

2 kommentarer:

Naadi sa...

Nämen vad har nån kläckt ur sig nu? Och du är ju inte ful! Jag tänker sällan på hur mina vänner ser ut, bara dom har hjärtat på rätt ställe :)

Annika Johanna Westerlund sa...

Jag är så förbannat trött på kvinnor som tror sej vara mer värda för att de ser bättre ut men ändå är de ruttiga inombords och ser inte längre än vad näsan är lång.

Det är en lång historia som jag inte ids kläcka här men jag hoppas bara få vara ifred och att hon börjar växa upp och mogna någongång.