tisdag 28 augusti 2012

huuto.net skickade ett mejl till mej

Jag fick ett mejl från huuto.net där de påminde mej att jag ändrat mina kontouppgifter och mitt lösenord den 26.8.2012....eller jag fick faktiskt 4!!!! mejl om saken för lösenordet var ändrat med 2 minuter emellan.....4 gånger!!!!!!! Jag visste ju att jag inte varit inne på denna sida på flera månader och beslöt att då genast trycka på linken där det stod att om det inte var jag som gjort detta. Jag meddela då till kundservicen att jag fått deras mejl och att det inte var jag som ändrat på mitt konto. Idag fick jag svaret att ngon har stulit mitt användarnamn och tagit över mitt konto men att huuto.net har nu stängt mitt konto och om jag vill fortsätta som kund hos dem så måste jag öppna ett nytt konto igen på nätet. Fäääääään säger jag bara!!!! Jag gick in och kollade vad som kunde hittas under mitt användarnamn och där hittar jag ett guldhalsband som var tjockt och dyrt till försäljning. 799 euro skulle de ha med 10 euro/rop....eller så genast köp för 800 euro. Tur att de inte fick det så kallat sålt för jag är säker på att de som köpte det ALDRIG skulle ha sett det halsbandet och jag skulle ha hamnat i helvete pga detta. Stöööööööön!!!!! Nå nu får huuto.nettis sida vara en liten tid ifred från mej. Trött på alla hackrare som finns inne på alla sidor på internet. Varför han de inte hitta sej ett bättre jobb eller en bättre hobby? Over and out från Nordsjö åter en gång

Inga kommentarer: